دیالوگ های ماندگار
اون بار عصبانی بودم بهت گفتم بی لیاقت ، الان عصبانی نیستم ….. بی لیاقت
(خواهران غریب)
+ نوشته شده در ۱۳۹۱/۰۳/۲۸ ساعت توسط مصطفی کنی
|
اون بار عصبانی بودم بهت گفتم بی لیاقت ، الان عصبانی نیستم ….. بی لیاقت
(خواهران غریب)